کد خبر: 94753464
تاریخ انتشار: چهارشنبه 18 اسفند 1395
خانه » ورزشی » varzesh3 » پارس جنوبی هر 212 دقیقه یک گل خورده
نسخه چاپی
ارسال به دوستان

با گذشت 27 هفته از رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور تیم پارس جنوبی جم که اولین فصل حضور خود را در بازی ها تجربه می کند با 11 گل خورده دارای بهترین خط دفاعی بازی ها است. 

به گزارش چی 24 به نقل از varzesh3:

به گزارش "ورزش سه"، میانگین گل خورده این تیم در هر بازی 0.42 گل یعنی کمتر از نیم گل است و به طور میانیگن هر 212 دقیقه یک گل خورده است. جالب اینکه پارس جنوبی جم از ابتدای فصل سه گلر در درون دروازه داشته. محمد علی رمضانیان که در هفته های ابتدایی دروازه بان این تیم بود به مس رفسنجان رفته. در ادامه ناصر سالاری که درون گل ایستاد راهی تیم صنعت نفت آبادان شد و در حال حاضر نیز داوود نوشی صوفیانی در درون دروازه این تیم می ایستد و این نشان می دهد تیم مهدی تارتار اصول دفاع تیمی را به خوبی پیاده می کند و هر دروازه بانی در این تیم می تواند با تکیه بر این خط دفاعی کلین شیت های متعددی داشته باشد. 


پارس جنوبی جم در حالی با 45 امتیاز در رده پنجم جدول قرار دارد که یک بازی معوقه در خانه با نفت مسجد سلیمان را روز 28 اسفند برگزار خواهد کرد و در صورتی که این بازی در موعد مقرر برگزار می شد و پارس جنوبی جم به پیروزی دست می یافت این تیم هم اکنون صدرنشین بود. نمایش این تیم در فصل جاری در حالی که در ترکیب چندان بازیکن اسمی ندارد و به زعم اعلام سازمان لیگ برتر که از سوی باشگاه اعلام شده از نظر هزینه تیم یازدهم جدول است، ما را به یاد فولاد نوین اهواز می اندازد که دو فصل پیش با کوروش موسوی قهرمان لیگ یک شد و به لیگ برتر صعود کرد. هر چند در ادامه امتیاز این تیم به استقلال اهواز فروخته شد  و برخی از بازیکنان و کادر فنی تیم که با شایستگی به لیگ برتر صعود کرده بودند به راحتی و با فروش امتیاز تیم فرصت حضور در لیگ برتر را از دست دادند. البته بهرام رضاییان – مدیر عامل باشگاه پارس جنوبی در این باره پیش تر گفته بود تیم برای صعود به لیگ برتر تحت فشار نیست اما قطعا در این مسیر گام برمی دارد و در صورت صعود به لیگ برتر از نظر امکانات سخت افزاری و نرم افزاری دچار مشکل نخواهد شد که به نظر می رسد همین طور باشد. این باشگاه که در لیگ برتر فوتبال ساحلی هم قهرمان شده به تازگی میزبان تورنمنت پرشین کاپ در بوشهر با حضور تیم های اروپایی بود.

 
اما در قعر جدول استقلال اهواز قرار دارد با 53 گل خورده. میانگین گل خورده این تیم در هر بازی 1.96 است. این تیم به طور میانگین در هر 45 دقیقه یک گل می خورد. استقلال اهواز اولین گزینه جدی سقوط به دسته دوم است و به نظر می رسد با این موضوع کنار آمده است. رده بندی تیم ها به نسبت گل های خورده از این قرار است. 


1-پارس جنوبی جم (11 گل خورده)
2-سپیدرود رشت (16 گل خورده)
3-مس کرمان (16 گل خورده)
4-بادران (16 گل خورده)
5- ملوان (20 گل خورده)
6-اکسین (23 گل خورده)
7-آلومینیوم اراک (23 گل خورده)
8-مس رفسنجان (23 گل خورده)
9-گل گهر سیرجان (24 گل خورده)
10-خونه به خونه (26 گل خورده)
11-نفت مسجد سلیمان (26 گل خورده)
12- نساجی مازندران (28 گل خورده)
13-ایرانجوان بوشهر (33 گل خورده)
14-خیبر خرم آباد (33 گل خورده)
15-فجر سپاسی شیراز (33 گل خورده)
16- فولاد یزد (36 گل خورده)
17-راه آهن تهران (39 گل خورده)
18- استقلال اهواز (53 گل خورده)


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی پرتال خبری، توسط پارس نوین